Reflektioner...

27/4 2009


Idag på en fullpackad T-bana hörde jag ett ungt par prata, hon säger; "Å du förstår att designfirman tar bara 45000:- för 4 timmars jobb"...då vänder jag mig om och får se en kille som har rödflammig hals, han mumlar "jaha, jaså"...han har händerna långt nedstuckna i byxorna. Hon pladdrar vidare och han mumlar. Jag tänker; har hon valt T-banan för detta samtalsämne så han inte ska kunna säga nej? när de väl kommit hem och han protesterar kanske hon svarar; "Varför sa du inget från början?"....


Hoppas jag får förmånen att stå nära dom igen om ett halvår...


Kommentarer
Postat av: Ami

Hahaa... Du vet Bang Bang att de är därför man har musik i öronen för å slippa höra allt pladder.. haha

Men tycker iaf att du ska kika in www.tjuvlyssnat.se Såååå kul! Haha <3

2009-04-28 @ 20:46:58
URL: http://scharlsson.blogg.se/
Postat av: Evil Madde

En blogg! Va kul :-)

2009-04-28 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0